Doxis- Cursuri Ploiesti


Toate cursurile se desfasoara regim de meditatie, maxim doi-trei cursanti in grupa! Pentru ca vrem sa fiti bine pregatiti! 0726 129 222/ centruldoxis@gmail.com.Nu sunt necesare cunostinte prealabile. Diplome avizate ANC.


Actualizarea Panda

Actualizarea Panda este conceputa catre Google pentru a scade in clasamentul Google siturile care nu au un coninut bun in ceea ce priveste calitatea, sau care copiaza continutul altor situri. De aceea, este indicat sa oferim continut nou, si informatii originale. Cu alte cuvinte, nu copiati! Sunt penalizate siturile care folosesc "cuvinte de umplutura" repetate. Deci, nu folositi in mod repetat si inutil cuvinte-cheie, care formeaza o "structura" inutila, fraze prin care nu spuneti nimic nou, pentru ca veti fi penalizati de catre Google. Unele companii opereaza si astazi, pe baza unei formule simple: creeaza mult continut, pe care apoi il fac viral prin intermediul retelelor sociale, comunicate de presa si anunturi, prin care construiesc artificial linkuri. Nu faceti asa, pentru ca din nou veti fi penalizati de Google.
Google este motorul de cautare principal folosit de majoritatea romanilor, asa incat ne axam pe el. Majoritatea utilizatorilor din intreaga lume acceseaza doar prima pagina de rezultate Google (intre 70 - 90%, conform diferitelor studii). Primele 3 pozitii atrag peste mai mult de 60% din vizite. Pozitia 1 are aproximativ 32% din vizite, pozitia 2 aproximativ 17%, iar pozitia 3 aproximativ 11%. Cand efectuam o cautare folosind Google, motorul de cautare face aproape simultan 2 lucruri: cauta in bazele de date si selecteaza doar acele pagini care sunt relevante in raport cu cautarea noastra si realizeaza un clasament al paginilor selectate. Ce este operatorul cache:adresaPaginaweb - ne arata o copie a paginii realizata de Google la data ultimei vizite pe pagina - informatii oferite,iar de aici ne intereseaza: data ultimei vizite pe pagina a robotului Google si versiunea Text only, adica doar textul ce poate fi citit de robot. Sunt peste 200 de factori SEO care influenteaza pozitionarea unui site in rezultatele afisate de Google. Cei mai importanti 2 factori de pozitionare, confirmati de Google sunt: continutul, adica texte construite cu cuvinte cheie si continut multimedia, si link-uri externe relevante, obtinute in mod natural (organic)